Διεύθυνση
Αγ. Ελεούσης 118B, Μαρούσι
Ηλ. Ταχυδρομείο
info@physioathens.gr
Ώρες Λειτουργίας
Δευ-Παρ: 9:00-21:00
Σαβ:9:00-15:00
μυοσκελετική υγεία 1

Καραντίνα και διατήρηση μυοσκελετικής υγείας: 10 συμβουλές απο τον φυσικοθεραπευτή σας

Με τους χώρους άθλησης να παραμένουν κλειστοί σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια, η διατήρηση της μυοσκελετικής υγείας αποτελεί πρόκληση για τους περισσότερους. Ο Νάσος Κουτσουραδής, πιστοποιημένος φυσικοθεραπευτής και ιδρυτής του Physioathens, σας δίνει 10 συμβουλές για να το πετύχετε.

  1. Παραμείνετε ενεργοί. Ακόμα και αν δεν διαθέτετε κάποιο όργανο γυμναστικής, μπορείτε να ασχοληθείτε με τις δουλειές του σπιτιού ή να παίξετε με τα παιδιά. Επίσης μείνετε συντονισμένοι στις σελίδες μας σε Facebook και Instagram όπου δημοσιεύουμε ασκήσεις που δεν απαιτούν εξοπλισμό
  2. Μην υπερβάλλετε με τις νέες ασκήσεις. Και κυρίως μην προσπαθήσετε να αντικαταστήσετε το θερμιδικό κενό του ποδηλάτου, τρεξίματος κ.λπ., με τις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Θα τραυματιστείτε. Εκτελέστε τις με μέτρο.
  3. Μην ξεχνάτε το ζέσταμα. Ξεκινήστε το πρόγραμμά σας με χαλαρό τρέξιμο γύρω από το σπίτι ή επί τόπου αναπηδήσεις.
  4. Στο τέλος κάντε ένα πλήρες πρόγραμμα διατάσεων. Τεντώστε καλά τους μυς σας, χωρίς όμως να υπερβάλετε.
  5. Προσοχή στη διατροφή. Είναι βασική για τη διατήρηση υγιών οστών και δυνατών μυών. Δώστε έμφαση σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και σε άπαχες πρωτεΐνες. Τα όσπρια αποτελούν επίσης εξαιρετική επιλογή και συνάδουν με τη Σαρακοστή.
  6. Η απώλεια κιλών επίσης βοηθά στη διατήρηση της μυοσκελετικής υγείας, αφού λιγότερα κιλά σημαίνει μικρότερη επιβάρυνση στους συνδέσμους και τις αρθρώσεις. Ειδικά τώρα που #menoumespiti μπορούμε να μαγειρέψουμε υγιεινά γεύματα και να περιορίσουμε παράλληλα τη θερμιδική κατανάλωση.
  7. Παραμείνετε ενυδατωμένοι. Εκτός του ότι το νερό είναι απαραίτητο για τους μυς, θα σας βοηθήσει να ξεγελάσετε την πείνα σας. Προσοχή στα παγωμένα ροφήματα…
  8. Ευκαιρία να κοιμηθείτε καλά. 7-9 ώρες ποιοτικού ύπνου είναι απαραίτητες για τη μυϊκή ανάπτυξη. Συγκεκριμένα ο ύπνος ενισχύει την ανάπτυξη των μυών μέσω της πρωτεϊνικής σύνθεσης και της απελευθέρωσης της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης.
  9. Καταναλώστε κάποιο συμπλήρωμα βιταμίνης D. Ο εγκλεισμός στο σπίτι και η κατ’ επέκταση αποφυγή του ήλιου είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσει έλλειψη βιταμίνης D. H βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου, το οποίο είναι βασικό για τη διατήρηση δυνατών μυών και υγιών οστών.
  10. Φροντίστε την ψυχική σας υγεία. Έρευνες έχουν δείξει ότι έχει άμεσο αντίκτυπο στην αντιμετώπιση πολλών μυοσκελετικών παθήσεων, καθώς και στην πρόληψή τους. Χαλαρώστε διαβάζοντας ένα από τα βιβλία που σας προτείνουμε στις σελίδες μας στο Facebook και το Instagram, συζητήστε με τους οικείους σας και μείνετε μακριά από πράγματα που σας ταράζουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *